Followers

Search my Blog

Saturday, October 9, 2010

The switch~~

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]
ni xde kene mengena ngn wayang d switch aku tgk td...tp aku sj je nak kaitkan...hehe....ouh td aku borak dgn kwn aku....she's one of my friend that i really suit of....die bgs...ckp direct jer....hehe....aku tny die, weh, ko punyer turn kawen bile plok...die ckp"mmg patutnyer da smpi turn aku"sume org dok tanya...huhu...but indeed...i really admire her....korunk pernah tgk x, cerita drama or movie, "saat pakwe die accident kemalangan or sakit, pergi tglkan die wat selama2nyer??"...aku igt tu sume aku mampu jer tgk kt tv atau wayang....xsangka, aku tgk depan mata kepala aku sendiri...sedih sgt....weh, aku yg tgk keadaan die pon aku seddey...nak2 lagi time tu die xmampu nak tatap muke org yg die syg sbb study aderlah lebih penting...sedihkan???...die xjd giler...die xjd sengal2 alam...die xjadi emo..die cool ajer...she did crying....thats normal...smpi sekarang die msh single...die cool sgt....kdg2 tu die suke ckp, ouh, mamat tu masyuk r...hensem shiot...n kdg2 aku join die pergi berebut2 minat "anak-anak ikan"....kdg2, die gak luahkan mcm2...aku tau, die wat mcm tu, sbb die nak hilangkan perasaan sedih n rindu die....aku faham perasaan tu, sbb aku cintakan seseorang...aku betul2 cintakan orang tu...aku betul2 sygkan org tu...mungkin ms ni, aku msh boleh contact mr.resto kalau aku rindu kt die....TAPI DIE???KAWAN AKU TU??KALAU DIE RINDU KT PAKWE DIE, DIE NAK CALL MCMN???DIE NAK CONTACT MCMANA???korunk pk la....bile seseorang tu, wat perangai mcm pelik sikit, mungkin die ader reason wat mcm tu...bukan sbb die gatal, bukan sbb die suke wat mcm tu.....sbb die KEHILANGAN, sbb die RINDU SGT2...~menitis airmata aku bile taip entry ni....FOR THOSE OUT THERE WHO KNOW NOTHING ABOUT LOVE, DONT CALL THEM PERVET OR STUFF....Korunk xalami....korunk xtempuhi pengalaman macam tu...dont just blurt out ur words if u really dont know d consequences behind...mungkin hari ni korunk xkene....boleh ckp mcm2...kdg2 tuh boleh korunk luahkan ape yg terpendam, n ape yg korunk nampak, tp jgn wat kesimpulan...jgn terlalu mudah buat kesimpulan di pihak anda....jgn mhukum....ingat, jgn mhukum....sdh tercatat di loh mahfuz, jalan hidup setiap hamba Allah...kite yg tdk menempunya, kite yg hanya menjadi penonton, tdk perlu utk menjatuhkan hukuman...alangkah baik, kalau kiter mendoakan kebaikan die....bukan menghukum die....
funny creeps~~cube tgk mcm aku, rilek jer bc ayat text book org...ader aku kutuk lebey2...tarak kan??/doa beb....doa tu yg penting..hehe(ustazah rebonding)XOXO...haha
p/s...to my dearest, aku doakan kau jumpe tuan punye tulang rusuk kau tu syg.....aku sentiasa doakan....YA ALLAH, semoga kau bahagiakan diri die...semoga kau gantikan dgn insan yg lebih baik dr yg terdahulu...semoga kebahagian yg die tempuhi nanti, makin melimpahkan kesyukuran die terhadapmu, YA ALLAH...
my dearest friend...i do really care about u...even it looks like im nt just into that close, but deep inside, i do pray for ur happiness dear....
love~~~
FAFAU RESTO

4 comments:

mISs Aida said...

wei dh ler entry sedih.. background pn sedey.. nangis sku

wat u say dear is sooooo true... people always judge a book by it's cover tp x tgk pn isi 2 cm ner...

shininghepiness=) said...

tu la syg....ms aku taip entry ni...aku teringatkan die...aku sedey sgt2 kalau aku jd die...aku rs aku xmampu nk hadapi dugaan Allah beri pd die...aku kagum ngn die weh....aku kagum ngn senyuman die setiap hari...
dear...aku fhm...cinta terhadap allah tu lebih penting, kiter sbg manusia, sdh fitrah, Allah jadikan n tanamkan rs kasih syg, utk dicinta n mencintai...bukan tanda kiter mencintai manusia lebih dr allah...tidak....tapi, kiter merindui kurniaan Allah pd kiter kan...xsalah aku rs...
utk kamu jua aida syg....jgn risau dear, aku fhm setiap bait2 kata n setiap senyuman yg kau bg utk kiteorg....aku suke cr kau dear...korunk mmg tabah...i pray for ur happiness....forever~~

syufaa said...

the switch..kite download tp tak tgk lagi..hihi..

shininghepiness=) said...

harus tgk sbb citer die ala2 lembab gitu...xseswai nonton di wayang dear....tidak sekali...huhu