Followers

Search my Blog

Tuesday, October 12, 2010

kezen aku dalam bas tu~~

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]
pagi tadi.....lepas subuh...aku tdo...tetiba bunyi lagu doremon~~kompem mama call...oh mama jrg call utk wake upkan ank dara die ni....pagi2....
mama:: kakak, dah bgn subuh...
me::: dahhhhh...padahal ABC dok....tapi segan oo...hehe
mama::: tau x firdaus kemalangan??
me::: hmmm...baguslah(ku pk exboypren aku.....terus ZZZ balik okeh)
mama:::: fir anak cik akob....die kemalangan bas....
me::: yeke??canne keadaan die(aku masih mamai)
mama::: die kt ospital seremban....tataula....kater patah kaki or tgn mcm tu(mama pon xtau??pelik kan??)
me::: hmmm...okeh, t kakak g lawat die bwk ijat sekali eh mama...(matikan ayat, nk sambung tdo)ooo...sgt teruk punye aku nikan....bile tdo mmg xigt segala

bgn2 pagi.....rumet aku kejut lagi...ommo...aku mengantuk oo....aku turunkan kaki jer cecah lantai...badan aku still ats katil n bantal aderlah tutup muke...feeling AMAN....
rumet mls nak layan terus g gosok baju die.....tetiba aku bgn, rumet dah hilang....mandi manda segala
pegi kelass....smpi kt kelas btau ain, ckp kezen fa kemalangan bas...tiba2 hurul ain menyampuk plok...ei, kezen ko ader dlm tu??eiiii..teruk tau x??ramai yg mati...ko bygkanlah bas tu hempap kete....dah mcm roti sardin tau...yeke??ko tgk ktne??aku tny balik..."kt fb ader...tp aku xtgkla...ayah aku tlg tgkkan(jwpan hampeh kan?? )hoho
aku igt, xla teruk mana....terkejut gak aku bile baca berita harian....mmg ngeri gilos r....ader plok gambar si fir tu ha.....alhamdulillah...syukur....fir cuma patah tgn je rasanyer....sok aku br nk p tgk die ngn ijat....

4 comments:

syufaa said...

waa..terkezut den..alhamdulillah xde pape.. :)

leb2 terbang awk xnk bg kite bce entry awk la..byk beno..hehe..

shininghepiness=) said...

huhu..tula dear....nti jap...i buangla...mcm xbest jek diorgni(leb2 i) ader kan....huuu...jap i buang eh dear=)

eDdY said...

syukur kezen awk xder aper2...
ngeri tgk gambar eksiden tu...huuu

shininghepiness=) said...

betul tu,,,smlm blogwalking, tgk gtambar2 eksiden...adoiiyyaiii...seramnyerrr..huuuu