Followers

Search my Blog

Thursday, October 14, 2010

freemason~kabbalah~national treasure

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]
hmmm..mmg xde mood utk berblogging sekarang ni sbb aku msh tertumpu pd semua cd2 n kajian aku...byk lagi yg perlu aku tahu...pasal wahabi, psl freemason, kabbalah, dan juga amalan2 ritual kt malaysia nih....terlalu byk...kdg2 aku tau, aku ni lemah...rohani xberapa nk kuat sgt...n takut jugak aku bakal terpesong....tapi insyaAllah, since aku msh ader back up plan n referrer, aku rs aku msh boleh berpegang teguh pd agama Allah...insyaAllah...kdg2, org kiter terlalu ambil sgt bulat2 psl semua hebahan, berita yg berleluasa dr internet....segala maklah video, post mahupon entry, diorg terima bulat2...aku xnak jd macam tu....aku xnak terus terima...pernah xkorang terpikir, video yg korunk dpt tu, dr mn asalnyer??terus korunk hebahkan kan???terus korunk post sana sini...seperti yg terjadi pd kwn aku....terus je post agenda wahabi..Ya Allah..aku tgk, dekat FB wahabi tu, dah rmi pengikut...mujur aku tanya pakcik aku sendiri...alhamdulillah...sebagai anak murid Ustaz Ismail Kamus, pakcik aku sendiri terangkan kat aku psl wahabi ni...aku tanya die betul2...aku tunjukkan die FB wahabi ni...
kali ni, aku nk kaji plok psl freemason...makcik aku ckp, tiap kali bulan mengambang, mmg ader satu ritual kt seremban...puja Lucifer...aku nk tahu psl tu....mende ni dah lama...since makcik aku wat foundation nk g US dulu...skang ni makcik aku  dah tua dah....anak die plok ngah wat foundation...bygkan dah berapa lama kan??
aku jugak nak tahu psl istana sulaiman/king solomon templer...aku nk tau psl kabbalah...amalan ritual ms zaman nabi musa yg go against agama Allah...aku nk tau jgk kabbalah ni ader kene mengena x dgn pemujaan lucifer...aku jugak nk terus replay the arrival dlm DVD yg encik akmal bg pd aku...tapi, makin aku nk tau, makin xsedap hati n byk mende yg berlaku....xtahu kenapa...hmmm...mls nk cerita...ommo~mungkin aku perlu study utk exam dulu then br hbskan semua research aku tuh...
p/s knp aku xjd perisik je kan??jd cikgu plok~~~

No comments: