Followers

Search my Blog

Wednesday, January 12, 2011

solat witir~**solat di awal waktu~**

semalam mr.nelson call…..siasatan berjalan~**hr ni syg watpe??, syg da makan???mkn pedas2 ke???dah solat???~**agagaga…sekali lupa dah…isyak lom solat lagi…grrr….so g la solatkan…..dahtu, aku dah p solat, aku makan sekali+tgk citer plok…..then mr.nelson call lagi….miskol ada 2…

“””” napa xjwb kol??””””””

“””””td ayg solat kan”””””

“””lamaaa…sy wat solat sunat baper rakaat td??””””~**pedasnyer perli~**tgk aku balas ape plok~**…..

“”””syg wat witir sekali””””~**amekkk

“””bgsnyerrrr, nape xsolat isyak awal2, pas azan je terus solat xleh ke yang??men FB jah…..”””~****mak aih….dush2!!!kene hempuk sekali dah

“”””abg solat pas msk azan eh td””””””~**hey, mmg xnk kalahkan??geethooo

“””””yerla, sbb tu abg xsempat nk bk FB hari2….”””””

fine~****

ommo~**sy harus solat awal waktu lepas nih keyh….ekceli mmg pon nk wat mcm tu since xde watpekan kat umah….tapi tulah, dgr azan, wat xtau jer…..tgk jam lagi, ala, br kol 2, zohor hbs kol 4 lebih…..gagagaga….insaf keyh………

Photobucket

2 comments:

miey anna said...

woot2..haruslah rajen macam aku..miahahaha

shininghepiness=) said...

woa~**jgn vangga diri keyh.....gagaga...br pas baca blog kamu~**penyakit hati kamu dh dtg la tu....miahahaha~**