Followers

Search my Blog

Monday, July 25, 2011

sy rindu saat bersahur dgn mama n ayah~**

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

rindu ms kecik2(n sbnrnyer dh besar pon mcm tu).... mama kejutkan bgn sahur.... hidangan sahur sgt simple tp sy tetap akn bangun sebab??

hidangan simple tula hidangan feveret sy=)) mungkin mama xtahu~**

telur pinggan plus ngn sambal mama.... ~** sy sgt2 sukaaaa

kami akn bgn sahur dulu.... lepas tu br mama kejutkan ayah.... mama kata, ayah akan makan lewat sikit...lg berkat=))

bila dh sahur, minum air teh o mama buat.... sedapnyer.... wan ckp, mama buat teh o mcm dekat ospital... gula kurang...sgt2 kurang=)) tapi sy sukaaaaaaaa....sebab mama yg buat=))

sebelum msk tidur, (kantoi, tidur balik pas sahur)... mama mesti tanya, dh niat puasa lom?? semuaorg mama akn tanya....

muka masing2 time sahur boleh nampak...adik ira n kak ebi, mskkan nasi lam mulut sambil mata tutup...~**ceh, nk tiru aku la tuh

along plak xmakan byk.... diet~**

bgcik, sahur ke, berbuka ke.... sama jer kuantiti makanan dier...pelik tu,,,xgemuk2, naik 6 specs lg aderr...

wan plak~** ni yg paling sy suke tgk..... mesti kepal2 nasi n telan..... muka wan selamba jer telan....~** giler hebat nenek sy nih

mak(nenek belah ayah) selalu ckp " aku telan2 xboleh pon, aku tgk kak jenab telan selamba jer"....kekekeke

ayah plok ( sebab dier bangun plg lambat, jd...) sempat tgk dier teguk air teh o mama jer... pastu sy dh siap2 nk bgn g bsh pgn n nk tido cepat2... sebab, ader ms 1 jam je lg nk tido blk sebelum bgn tido, mandi n g sekolah....=))

sebenarnyer sy nk ckp.... sy sgt2 rindu ms dulu....  sy sgt2 nk satu family boleh sahur sama2.... tp semua tu agak xboleh dh sebab sy dh bekerja, bangcik dh sibuk dgn lab asignment, along pon sama....

cuma yg tgl.... mama, ayah, wan, ira n kak ebi jer yg sahur sama2....sedihkan??~**sy sgt sedih sbb tgh menangis2 sambil menaip

kesimpulan.... sy masih lg anak manja mama n ayah n cucu yg msh nk peluk wan time tidur..... sebab tula, sy amek jugak CRK semata2 nk bersahur n puasa n berbuka ngn family sy terLOVE~**

1 comment:

yana d'zone said...
This comment has been removed by the author.