Followers

Search my Blog

Sunday, June 6, 2010

aku bercuti...taraaaa

kuang2.....okeh first mestilah aku nak berthanxful sgt pada nicole richie tuh...tp pelik r....lu xde blog ke bro???br wa nak follow....n thanx for ieda comel sbb tlg remind kan aku "wei, fafau, ko lama xupdate belog, dah mati ke???ouh, ni ayat aku wat sendiri okeh....hahah
utk jibam, a.k.a minah xleh belah....lu mmg pengecut r beb....dr dulu lagi mmg sakit hati ngn gua,,,,kang gua report kat bos lu kang a.k.a makcik gua, habis lu xleh nek pangkat....ngaaahaaa...
korunk, aku kat umah kampong ni, my daddy dah cut wireless, die ckp nak jimat(okeh, ni mmg ayat power bapak wa salu guna JIMAT)....so, die nak guna uni pack punyer strymeax, nti dpt 1 mega, so hari2 aku leh wat belog tiap2 minit pon xpe...
satu lagi sbb aku guna BERUKband...ouh, mcm status aku kt fb la...beruk xleh panjat pencawang TM tuh...so lembab r beb
satu lagi sebab aku nak tunang beb....TUNANG okeh....hehe...gempak ciket ayat....so, mama n ayah sibuk r suh aku kemas rumah....tau la byk sgt brg ayah aku.....korunk, pernah tgk pensyarah Kajian Sosial punyer asegment x??ha.....mmg byk guna brg kan???okeh, dr fail yg besau2, sampaila ke hasil kerja contohnyer, macam tanaman hiasan, kan bapok besau giler kan?pastu haiwan peliharaan(pergh, skali daddy aku bwk balik arnab daaa)...so memerlukan ruang yg besau utk simpan semua benda2 tuh....dahtu, mama plok bukak kedai jahit selepas die bhenti kerja CIMB tuha.....nama jer ader kedai, kat umah pon ader 1 set mesin jahit jgk....mksdnyer mama pon bwk balik homework tau....so byklah brg....jadiknyer sape kene kemas sumer tuha???fafau jgk...hehe
korunk, ni satu BERITA PENTING nak bitau korunk, my fwen, KHAIRY ASRAF KAMARUDDIN, die kene denggi berdarah,,,,adoiyai....khai plok tuh...nk meleleh air mata bile dpt tau die kene...fafau harap2 sgt doa dari kalian.....tolonglah doakan khai...khai ni baik sgt....sgtla baik....time fafau xde kete dulu, khai la tlg berikan makanan.....die xsmpi hati nak tolak bile org suruh die...fafau lak, jahat giler paksa die g beli.....hmmm...sedehnyer rasa...KHAI...ko cepat sembuh eh....AR kiter ngn mr.chua, ko lom wat lagi kan....kiter wat sm2 tau....ko cepat sihat...nanti leh teman aku jumpa mr.chua....YA ALLAH....kau sembuhkanlah kawanku, YA ALLAH....amin

No comments: