Followers

Search my Blog

Friday, June 18, 2010

majalah ujang....

UJANG LAGI...hahaha....kali ni aku xnak citer psl si GLEMER TERENCAT JIBAM TUH...hehe
TAPI!!!
ni aku nak citer psl MAG yg femes time aku skollll dulu...xderlah femes sgt tp femes dlm diri aku r....aku suke bc MAG n bebuku citer len....sambil mkn twisters yg BBQ n POTATO kat ats katil smbil baring n terus tertidur pas balik skolah....
kenkdg ngn baju t-shirt n kain skolah jah......kehkehkeh...xsenonoh~~
aku mmg xkan miss tiap bulan buying diz MAG...kire cam RM60 yg ayah aku bg tuh, msti aku gunakan tok beli UJANG...ngeh2
kartun2 dlm nyer leh thn la lawak...tp time tulah///kompom aku gelak terbahak2 smpi kuau air mata.....
ha...ngko.....haha
pastu, pas dah hbs, lau mata aku xngantuk lagi, kompom aku bc MASTIKA plok.....hahaha
sengal...pastu memlm nk tdo dah takot....kehkehkeh
last2 majalah tuh, aku anto g palong, umah maklong aku...hmmmm...SAPANNNN....sekejap jer.....sumer bercerai kulit dr bdnnyer.....bekla aku bg kat apek kitar semula...koman2 aku dpt rolling...hehe

3 comments:

syufaa said...

hikhik..betol2!! tak bli ujang, bli mastika..xpon mangga..hahaha!

khalidahmacambaguss~O_o said...

bila kamu mention bout jibam, yeessss..!! dats the novel dat i adore so much...tak tawu nape, tapi suka sangat baca jibam...dulu skolah pnah baca sket, teringat2 sampai dah besar baru dapat beli n sambung baca...haha...saye mmg suka majalah ujang dan apo terutamanya...

jemput2 singgah blog saye laks....;)

shininghepiness=) said...

syufa....hehe....betol2....dulu geli2 tgk majalah mangga sbb artis br kene amek gamba kat kolam renang....wek2....hehe
khalidah: best wooo jibam,,,,,,giler r citer die...mmg santai hbs.....hehe....baca ulang2....smpi pustakawan tuh dah nek nyampah dah cop kad pinjam fafau....hehe...okies yayunk.....kekdg fafau pakai berukband, so cam lembab cikit nak g sgh umah u tau....t tenet dah okeh, i ketuk pintu k???hehe