Followers

Search my Blog

Sunday, June 6, 2010

kawan2...tolong doakan utk KHAIRY ASRAF KAMARUDDIN

semalam, bile terima berita yg khai kene denggi berdarah, meleleh air mata aku.....
pagi ni pas solat subuh, ENJUL bagi msg.....
"tolong doakan khai ye kwn2, keadaan die kritikal"
aku reply....
"ok ain, nti pepehal btau lagi"....YaAllah, kau lindungilah sahabatku ya Allah....kau sembuhkanlah dia...amin
ain reply...
"ok fafau....tlg doakan ye, aku risau tgk kwn aku sorunk tuh, mak die msg aku pg ni, keadaan die kritikal"
pergh....nak luluh hati ni dgr ain reply mcm tuh....khai laktu....khai tau...he's so kind...baik giler2 punyer.....tny lah member2 kelas math, sure diorg akn ckp sm mcm aku....sebab org tu aderlah KHAI...so sumer org xsampai hati tgk die mcm tu....
aku tny aza(awek khai) canne?
ain reply...
"aza otw..."
cian aza.....mesti die penat n risau.....aza, bertabah yer.....
aku reply kat ain
"insyaAllah aku dtg hr ni...maybe ngn izzah xpon ngn laki aku"
then, ain sure2 dah g gerak ke ICU tuh...adoiyai...ICU laktuh...Ya ALLAH...kau sembuhkanlah sahabatku YA ALLAH...amin

3 comments:

Aideal Fitri said...

Saya doakan saudara Khairy Asraf Kamaruddin semoga cepat sembuh

Aideal Fitri said...

Banyakkan bersabar ya saudari Fafau,saya tumpang bersimpati atas nasib yang menimpa rakan anda.

shininghepiness=) said...

terima kasih aideal....semoga Allah merahmati anda.....amin....mmg sedey sgt sebab khai ni baik tau...die kwn yg baik...xpernah merungut if kene suruh n buat kerja.....die baik sgt2