Followers

Search my Blog

Tuesday, May 25, 2010

bersiaran bersama laptop bangcik-------

treeetttt...aku di rumah....skg tgh jln2 cr mak andam...ekceli, aku nih nak wat bertunang pakai pelamin...eceh ngko..bak kater owang kampung mcm gerank jerk....bukan ler....ngkorunk xrasa sbb ngkorunk xde share bilik nih....dulu bilik aku , aku sorunk jer...khas utk fafau okeh....pastu sbb kiteorg syg wan(nenek), mama n ayah pon xnak die dok sorunk2 kt uma die, so, ayah bkeras ajak die dok ngn kiteorg, so, wan duduk bilik along n acik....so then, mmg tiap2 bilik ader dua katil, satu katil besau plus ngn 1 katil kecil pastu...termasuklaH bilik i skali....anyway, bilik fafau, fafau br jerk mskkan katil tu tahun ni....yerla, katil kecik tuh, hehee...sbb ank manja ayah kan, so ayah mrh2 cane poon, die xbrani nak mskkan katil tuh...pas wan dah amek bilik along, along n acik pon jrg tdo bilik diorg sbb diorg ni, alaaa....laki....tdo lambat...beser r...kluang man...mlm2 jd penyelamat....hahaha....n plus bilik fafau ni lah tempat diorg lepak, so bilik fafau ni sumer ader, tb besau ader, komputer ader, meja study ader, dah tu kalo balik tiga2, so 3 laptopla ader...nak2 lagi, almari fafau pon ader bj diorg...haaa...canne tuh???...anyway korunk, i xkesah sgt, sbb dah biaser mcm tu...so mmg tdo ngn along n acikla lau blk umah....ade org xleh, tp wa dah beser beb...tulah partner aku time kt umah...mmg xgeng ngn dak pompuan kenit duorg tuh...
nak jdkan citer, bilik tupon xde almari solek...hahaha...mmg wa  xmen almari solek2 nih, cukup r cermin besau jerk satu...p/s:pasan lawa r tuh....haha
nape aku btau korunk smeua nih???hhahahaha
sebab tulah alasan nape aku pakai pelamin time tunang....xkose aku nak angkat sumer brg kuau...n xkose aku nak suh mom in law dok tgk menantu die punyer bilik dah mcm bilik jantan dah....hahaha
okehhhh..dah fhm????so jgn ckp ptngn aku nih gerand2 okeh...haha

No comments: