Followers

Search my Blog

Wednesday, May 5, 2010

YUNA??ADIK YUNA???

semaklam....aku g JJ S2...teman QIQI n MIMI buke pose.....so, haruslah aku pakai terlebey cantik sbb aku yg makan byk....hahaha
aku pkilah shawl polka terlebey aku tuh....
aku LAPA...so aku xleh nk mkn mende2 kt food ARENA kt JJ, aku cume leh mkn KFC tuhpon snack plate...korunk, perut aku nih kecik....LAPAAAA giler tp cume leh msk sikit jek mknan...snack plate yg original(drumstick)+spicy wing...ngeeee~yeyeh...habesh...
QIQI makan.....

chicken grilled...waaaa...aku xleh msk ini mende...beserlah....orang kampong aku nih...harga ni lau xsilap aku rm9.50....QIQI suke western
aku???tdkan aku dah mkn snack plate sensorg...so, haruslah aku disuruh beli another stuff utk teman diorg makan....
cam beser...favourite aku


crab eggs ngan udang...crab eggs ni paling SEDAP...so lau mkn die aader masin2 ciket...aku mmg suke gilos kt crab eggs ni...so aku akan makan n jilat plastik2 die skali...pergh...TERBAIK nokk....hehe

sekian.........ouh, aku dah kenyang, n mengantuk=poh yg psl tajuk entry tuh, aku mls lah nak cerita...BORINGGGG....hehe...okeh3...sikit lah...tgh aku jalan2 ngn bdk dorang tuh, tetibe ader org pgl aku
STRANGER: baju pink oooo bj pink
AKU: xlayan dowh...terus jalan
STRANGER: baju pink tudung pink!!
AKU: menoleh....
STRANGER: adik YUNA ke??nak sign(sambil tarik baju die)
AKU:ha???
MIMI: what the??
QIQI: minah pki shawl mcm br msk islam ni ko pgl adik YUNA???ape punyer taste lah
KITEORG:terus melangkah
hahahaha...SEKIAnNN

No comments: