Followers

Search my Blog

Sunday, July 18, 2010

BERLAGAK BAIK ATAU COOL???

hei korunk!!wink2...salam.....selamat sejahtera......wah....ni la selalu aku greet ank murid aku n thennnnn nk kene tgu lam 5 minutes diorg balas balik....
SSSSSEEEELLLLLAAAAMMMAAAARRRRTTTTT SEEEEEEEJAAAHHHHTEEERRRAAAAA TEEEECHAAAA FAAAREEEEHAAAAA.....
punyerla lembab nak tguuuuuuuu...okies sume duduk murid2.....rini techa nak story kat kamu sesuatu(dah mule sawan dah aku nih)hahaha...oh b4 that, aku tgk lantai dulu...hahaha...aku alergik okeh....n im sooo sarcastic...mmg kuat perli hbs....mmg bebdk akn kutip smpah smpi hbs 15 minutes pon xpe....sgt xleh kelas kotor.....
haaa....tukar cerita.....weh korunk...pernah x korunk dgr cite 1001 malam???haha...citer ni mcm berkait2 n pusing sana pusing sini tang tu jgk....
okeh, maybe dah lupe.....ouh, korunk pernah tgk or alami or experienced maybe ngn org yg berlagak TUA n kadang2 nampak macam matured terlebey.....wahahaha
konon2 dulu jd jalan penyelesaian utk satu probs r.....tapi???at last die jgk melenting...cakap xleh:
  1. eh, xleh la mengutuk lam FB
  2. eh, jgnlah bergaduh sbb satu mslh kecil je(oh, sebenarnye nak back up kesalahan kawan baik die)
  3. hei,(ouh, itu aku yg suke mjerit)...if die....hmmm...macam nila korunk, xpe2, saya maafkan....
  4. SAya...hmmm...saya xsokong mana2 pihak......saya or maybe KAMI ni org tgh jer.....
  5. xpela korunk, masing2 dah besar dah leh pikir,,,,,bincang elok2...
  6. xperla saya mengalah ajer.....
wahahaha...at last, die BUAT JUA.....hey come on....dont be sooo annoying in front of me.....one day, if anda berseorangan anda cari sapa???antara kami JUA kan???anda jgn memaksa diri anda utk nampak baik, HELLO, kite hamba okeh....admit ur FALSE lah darling....juz wait for ur time to approach u....at dat time u will know keyh.....daaaa.....
KORUNK, FAHAM X AKU PUNYE SARCASTIC WORDS NI....HEHE.....LAYANZZZ JERLA

No comments: