Followers

Search my Blog

Wednesday, October 6, 2010

pengawas tadika~

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

okeh~~sayer pengawas tadika, awak jgn bising, nanti sayer denda awak!!

wawawa.....kan aku sakit hari ni kan...so muke harus pucat...br melambangkan sakit....sdg berjalan2..tiba2

marfiq:::: eh fa, aku tgk baju kau ni mcm baju tadika la...kotak2....tp bj tadika warna merah....ko warna biru...mungkin ko pengawas tadika kot~~~

me:: thanx marfiq, aku pon rs kredibiliti aku kt tadika mungkin pengawas

ok fine~~
  • mmg aku suke gilos pki bj ni...bj kotak2+kain batik....sgt gowny....bgs2
  • mungkin ms tadika dulu aku xsempat nak pki bj tadika sbb aku pergi tadika pki gown...mmg xpernah ader baju tadika kotak2 merah tu
  • mmg korunk nk bukti yg aku gian nk msk tadika balik kan???k fine, i bg uolss


seee???nampak x kotak2 tu???mmg i teruja sgt nk msk tadika balik=====))))))

No comments: