Followers

Search my Blog

Tuesday, October 5, 2010

exam dah dekattttt~

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]
adooiiii....mlm td mimpi ngeri okeh....sgt2 ngeri..aku xlarat dah...terus bgn, then sakit2 belakang...ok fine, tgh ABC, mmg sumer sakit...sakit perut segala....hari ni kt kelas, mcm biaser, smbung wat matrix....disebabkan ain, n nana lambat, so aku men tibai jer dok sebelah mizi n aiman....yerla, tatau nape....sebelah aiman, tetiba haziq lak duduk then belakang, plok zaid...okeh, aku dah leh jangka pe kan berlaku seterusnyer~~~~AKU XLEH BELAJAR....
wahhahaha..ok, at 1st aku leh lagi belajar, bile dah smpi tgh2 budak2 lelaki ni diorg xleh concentrate more than 20 minutes....mula la gatal sn sini nak berckp...okeyh...mmg aku syg gile kwn2 aku nih, tp cukupla kalo aku kater, hr ni mmg aku sakit perut, xleh nk gelak byk2...zaid da start wat lawak, aiman da mula sibuk2 explore sony ericsson experia baru die tuh....ommo, utk yg xbermampu mcm aku ni, mmgla aku selalu bg dialog ni kat aiman"bapak kaye gile ko weh!!"ko bygkanla, dlm ms sebulan mcm tu die pakai i-phone, then tukar plok experia...gile barrr....haziq da mule join...mizi kt sebelah gelak2.....ok fine, last2 aku wat jugak matrix tu sambil2 suh haziq kirekan jawapan dier, atleast, aku ajak gak haziq belajar kan???ohho, haziq, join gak wat sekali sekala, tp plg best aiman la, aku tny jer steps seterusnyer kt die, sambil mgodek2 tu, sempat gakla die btau....kire hebat jgkla die kan....huhu...zaid, aku xtgk pon kt belakang wat ape, yg aku tau n pasti, sambil die mencarut2 wat lawak tu, tgn die ofcoz menulis n mengira jugak...i know my frenz very well....diorg mmg nmpk mcm xconcentrate, tp at d end, mmg leh perfom d bestla..aku jerla kang yg ader mslh problem....huhu....paperpon, pasni msh harus sambung study segala....ommo...aku xleh nk fikir bile dpt tau aku kene join sukan peringkat antarabangsa kt kl, sehari sebelom pekse!!gile hape.....hurmmm

No comments: