Followers

Search my Blog

Monday, March 21, 2011

soft candy~was like

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

hye people!! miss ya damn muchess huuu...... ok... for a couple of days, winter so called weather here at tapah....and for sure kamu boleh lihat kabus yg sgt byk on my way to school...giler tebal kan..... tap2!! progress..... syg2 semua..... fafau da kecoh2 kt fbians kan, my lappy rosak...lg sedey sbb ia aderlah lappy hantaran ms tunang.... encik hubby ckp " syg, mcm mahukan hantaran lappy pink jua kann"....ommo maaf hubby, i didnt mean to dry ur pocket but i have too.....muahhaha......
tap2!! next progression:: wedding progress ofcourse would be my main focus here.... oredi got my sijil kursus kawen, n ustaz tu ask me bout all rukun( pass with flying colours okeyh)~~vangga.... and suddenly he ask...okeyh, doa utk tuuut2..... i was like( yerla, i suddenly do the test as soon as i arrive, without any reference, okey-u, people should give me big applause for that=p), alamak!! ustaz, sy xhafal lagi doa tuuuttt tu.... then ustaz tu ckp~~
"" okey, amik buku nih, ~panduan hidup bersyariat, bukan muka surat seratus something kalo xsilap n hafal doa tu and kalo suami awak lupa sila tolak die dari katil""" muahaha...n i terus straight call encik hubby suruh die hafal doa tu.....n he said " abg dah hafal dah"
fine!!
kecik hati..... huuu(malu i~~)
ok whats next??:: my pengakap~~ okeyh, i will strike for kursus manikayu 3b next month=))yahooo....oredi passed my manikayu 3A...thanxess to all pesuruhjaya pengakap negeri perak especially tuan azizul for wake me up every day during d course=))thanxess a lot....wpon kene buli n all......i do truly happy=))
when scrolling up this post, i noticed too much ok isnt it????
walla!!..... mmg so fine ok here la people....wont u notice that??
sorry my dearest all....still unable to upload any pic...hello, ni lappy pinjam tau.... nanti ader org perli i(ala, shiseido nany tuh~muahaha)....lupe nk btau, ekceli shiseido dah diharamkan for d previous 2 years if im nt mistaken sbb ader ingredients yg xhalal yer....sbb tu i pakai new york skin solution je skang.....eh xla.... pakai olay je...NYSS tu i pakai before try dermalogica, pehtu da pki dermalogica, rs mcm xbest, then i goes back to michelle....
michelle marah giler okay" miss, kulit u dh teruk, ni kene treatment for at least 10 times"
me:: so berapa 10 times tu
michelle:: rm2800 aje...
me:: i mls la.... dun have so much money
michelle:: u tipu i maaaaa
me:: betul ma....c, i ta dapat gaji lagi okay...dun have any payslips=)))
michelle:: yela2, tapi nti lepas 1st facial, next week u dtg balik....
~~damn...terbang duit mak rm500 hr tu jer...fine michelle....kulit u cantik, i envy sudda
tapi korang, siusly kire murah la rm2.8 k tu sebenarnyer.... sbb i tdgr dr bilik sebelah ms i tgh wat treatment, makcik tu kene 4k.....giler ba mahal kan???
actually its all depends on kulit....ms tu fafau pki kryolan...so kulit sgtla berminyak, dats why michelle(my consultant at new york skin solution) bising2 sbb kulit i minyak sumbat2
~~~+++ die tatau ke haku pki kryolannn
balik terus tepon encik hubby~~again blablabla
me:: "abg..... kulit syg da teruk~~tanned!!"
hubby::: " yeke?michelle ckp pe?"
me:: blablablabala~~mengadu domba, menceritakan yg sebenar2nyerr(hehehehe)
hubby::: syg, u should buat~~ tapi skang, makan tab ex dulu(sbb michelle ckp my kulit dried, sbb xbyk air)
me:: baiklah(berbunga2, sbb hubby kelihatan mahu mensupport segala)
kesimpulan~~~~***** sy syg hubby sy in da WORLD=))
eh2......da korang....nk pulangkan lappy pd tuan die balikkk=)))))see ya...muah2 

No comments: