Followers

Search my Blog

Thursday, December 10, 2009

Alhamdulillah...amin...


salam kengkawanzzz...thanx 4 becoming my follower n my besh buddy on Couplez in blacxx nih...mmg special utk peez sumer...actually fafau dah pastikan yg fafau mengfollow all of ur blog n menguplistkan ur blog site at rite sidebar...kueng2....unfortunately for those yg fafau xlink lagi, u can text me(sila mskkan url blog kezayangan anda yerk) at firhalovebutterfly@gmail.com....email anda akn dibalas straight away or i'll list up ur blog k??so as for those who i still didnt follow ur blog..sile mail me with ur blog site url yer...tq sgt2....actually, fafau mmgla sukerz sgt membaca smpi mater niha yunk...dah pki spek sebab astigmatism...haaa...nk tau ape nate beghuk tuh??ia adalah sejenis rabun silau yg mana boleh mbuatkan mata is fafau ni dok le boleh mencuci mate melihat kaum lelaki...wah2....shhh...xla...rabun silau, xleh drive mlm...n my astigmatism have reach 250 for the lef n rite eyes...hohoho(sbnrnyer bkn sbb rajin mbaca-sbb len)...ok, back to d buznes...act i love to put on list all of d bloggerz site as i love to read their findings, thoughts etc...kire cam bc diary oghang....hoho...d very d buzy body meh///OMG...x...x...bukanzzz(dgn bacaan ikhfaq zz) yer//huhu...i really want(plz not that i really want and want) to widen my knowledge so then i bleh gebang memcm stowie mowie kt my students as they will tngangah dgr stowie xhingat i tuh...keh2...tlg yer peezzz....makaseh...muchas gracias...tq




   

No comments: