Followers

Search my Blog

Monday, September 26, 2011

GAYA HIDUP BERSIH AND SIHAT~**

Glitter Words
kau orang kau orang..... mandi pagi x???? mesti mandi kan??
kalau kau orang cikgu??? takut x pegi sekolah yang mana muridnyer xbangun pagi??
so do i...... freaky giler nk masuk pintu pagar sekolah.... kalo anak murid x mandi pagi.... selalunyer lepas aku suruh bdk2 ni kemas kelas, aku mesti dh siap2 suruh bdk2 ni tadah tangan...
isi kan hand soap yg selalu aku bawak lam beg..
mmg surely ada...
xpernah miss okeh( gagah btau kebenaran)

semua kawan2 aku pon mcm tu..
tapi aku lagi salute kawan aku yg sorang nih
xsangka mak andam nih betul2 bersih...
sampai sekolah die pon die nak cuci ngn protex...
jadi, aku yg pembersih ni amat menyokongla kebersihan yang cuba diketengahkan oleh kawan aku ni..
korang bersih x????
kalo bersih....korang kene LIKE picture kt link nih...klik ajer okeh, pastu LIKE!!

1 comment:

along Nazirah said...

Fafau,. layout baru blog ni comey la,. Sangat menarik,.. Like banyak2 kali,... ^_*